Men Snyggt!

Jag gillar snö.
Men tur ändå att det ännu inte är några -25 grader ute...


... det hade blivit lite kallt om magen!

Idag går jag in i v.37.
(eller 36+1 om man heller räknar så)

Lite mindre än 4 veckor kvar till dagen D!!!,
Men då jag har beställt min bebis till cirka 2 veckor innan bf så
borde det alltså bara vara runt 2 veckor kvar då!;D
(I wish)

Hur som helst, för några ynka veckor så tänker jag iaf INTE gå
och köpa någon ny jacka! Då går jag hellre runt ett tag till och
ser lite halv-tattrig ut;)
Smällar man får ta.


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha, skitsnyggt måste jag säga. Jag hade e liknande snygg ytstyrsel när jag väntade Milda. DEn ungen tyckte inte att hon behövde komma ut tidiare däremot utan väntade inne i värmen till den 21:a dec!

2009-11-09 @ 20:06:07
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Jullan

Du vet väl att allt klär en skönhet :) så med andra ord är du fin i allt, hur du än försöker spöka ut dig.

Du om det krisar så hojta till. Du få kan låna en jacka om du vill :D Syster min hade alla mina kläder som gravidkläder ;) Det funkar när man är en puma och har en "stor" lillasyster ;)

2009-11-10 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0