Isa Form

Jag läste i tidningen igår om Isabelle Norman Sällström från
Piteå, formgivaren bakom Isaform som under mammaledig-
heten bl.a beslutade sig för att ta steget ut och starta eget.

Enkelt men snyggt!
Vi ÄLSKAR Isaforms design!
och hade gärna ägt en tavla eller något annat från henne
(om de vore lite billigare...)






Bilder lånade från: isa.nu

Det är ju något SÅNT som man själv också borde komma på
under tiden man går hemma och är föräldraledig.
Nu får jag nästan lite små-ångest!
Risken känns väl ganska stor att jag lär börjar min arbetsbana
år 2010 med inskrivning hos arbetsförmedlingen;P

*tänka, tänka, tänka*


Kommentarer
Postat av: ida

Jag har inte mycket dyra saker i mitt hem (ja, tv och sånt tråk är väl dyrt) MEN jag (vi) har en isaform tavla!

Vi fick de när vi gifte oss och det står våra namn och vårt vigseldatum på den bla.. Hade ju hemskt gärna haft flera..

2009-11-21 @ 16:31:57
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Mrs Hillford

Fia, snutteplutt & blommor kanske inte är det första jag tänker på när jag tänker på dig. Då jag surfade in på denna sida så tänkte jag däremot på dig direkt!!! Undra varför?!? ;-)



http://www.rockbysweden.com/smycken.php

2009-11-21 @ 17:00:35
Postat av: Maria

Men Fia, du av någon borde verkligen satsa på att designa och sy egna barnkläder (eller nåt sånt:)

och sälja i en egen internet shop! Du är grym ju;D



2009-11-22 @ 13:33:46
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0