Pumlans Hörna nr 2

När jag var höggravid och stor som ett hus sprang jag på ett litet bord
med tillhörande döskalle-pallar på Coop(!) av alla ställen. Jag var redan
då påväg att bära med mig det litet setet ut till bilen men D hindrade
mig med att det tydligen inte kändes bra att köpa saker till "bebben"
innan den var ute och vi visste att den mådde bra!

Nu är Astrid ute och hon mår bara fint, så förstå min lycka när vi var en
sväng på Coop (för andra gången på mycket lång tid) och det lilla setet
fortfarande fanns kvar.
D tyckte såklart fortfarande att det var onödigt att köpa det då Pumlan
varken har något eget rum ännu eller ännu mindre har någon direkt
användning av ett bord och pallar riktigt ännu...
Men den här gången hade han ingen chans!



Det stod "PUMLAN" på kartongen redan i butiken!;D



Så nu har hon fått en snygg hörna i vardagsrummet i väntan på att
utbyggnaden blir färdig någongång i framtiden och alla byter rum med
alla och Pumlan får ett eget rum.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Supersnyggt. Pumlans rum kommer bli kanonfint. Ja alla era rum kommer nog att bli det. Och jag är aningens avis på er kommande walk-in-closet :-)

2009-05-06 @ 22:31:11
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Klart hon måste ha sitt eget bord och pallar! Jättefina ;)

2009-05-07 @ 10:42:11
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Anna F

Det var ju jätte fint, synd att det är för litet för mina flickor =(

2009-05-07 @ 12:00:40
Postat av: Lena -Chokladmamman

Vad sött! Är också på jakt efter bord och stolar till Alfons lekrum men vet ännu inte hur jag vill att de ska se ut, men de där var ju jättefina.

2009-05-08 @ 20:28:26
URL: http://chokladmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0