Lördag

Dagen började mulen och blåsig.
Men sen blev det hot, hot, hot!=D

D sprang stadsmaran så jag och Astrid promenerade in till stan för att
hejja på honom. Sen fikadade "vi" kladdkaka med grädde tillsammans
med Lisa, David och Alvin och hann även med lite shopping innan jag,
Lisa och Astrid promenerade hem igen.
Svettigt värre men härligt, härligt!

Väl hemma var de första vi gjorde att byta kläder. Eftersom vädret hade
verkat ganska pissigt då vi började gå in mot stan så hade både jag
och stackars Astrid aaalldeles för mycket kläder på oss.


Nu ÄR det sommar! 


Jag shoppade en klänning/linne/tunika på BikBok som man kan vara
tjock i!;P


Pumlan fick en body med KORTA ärmar och ett par jeans från
Kappahl.

Resten av dagen/kvällen hängde vi bara i hammocken och käkade en
massa karra och myste;) D hade varit skitduktig och sprungit 21km på
just över två timmar och jag hade ju faktiskt varit skitduktig och
promenerat både till OCH från stan.
Skitdöda var vi alltså med andra ord!

Och eftersom våran lilla "bebis" inte kan sova i vagn så var även hon
rätt slutkörd. En riktig partykväll med andra ord!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0