Go Crazy

... and shop til you drop.

Men vad ska man spendera barnbidraget på om inte på barnen!?;D

Jag, Lisa och Frida var grabbfria och vagnfria. Det slutade med att jag
blev en massa kronor fattigare, Frida blev två par skor rikare och Oskar
fick sig ett riktigt "krigarvapen";)


Frida i sina nya lila fejk-foppa som redan är favoriter och keps från
dollartstore.


Pumlan fick en tandborste (för den första hon hade är spårlöst borta) ett
mini sandlåde-kit (bara för att det var så himla gulligt), en mini-pool med
tak till sommaren och en massa roliga bollar att fylla poolen med då den
inte är full med vatten.


Käkar mini-kratta!


Oskar tokbriljerade och överaskade både oss och sig själv idag på
utvecklingssamtalet med att nå upp till i stort sett varenda mål och
ibland t.om lite till!!!=D

-Vet du pappa! Jag gick vidare! berättade han sen stolt för D när han
kom hem från skolan.
-Hur menar du, frågade Daniel.
-Jag behöver inte gå om, jag får börja fyran nästa år!

Just det hade vi nog faktiskt aldrig tvivlat på.
Men bara för att han varit så himla duktig och kämpat på som tusan i
skolan så köpte jag honom ett vapen(!) som lyser och låter då man
skjuter med det. En av de roligaste sysslorna just nu förutom att spela
tv-spel och hoppa studsmatta är nämligen att leka krig!
Och vem är stoltast på Hertsön just nu?!;D
(faktiskt kanske jag!)

-Mamma, det känns som om det är min födelsedag idag, sa Oskar 
när han öppnade sitt stora paket.
-Fast bara bättre...

Värt varenda krona alltså!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har så härliga ungar! :D

2009-05-21 @ 07:33:41
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vad roligt med nöjda och glada ungar! =D



VAR hittade du bollhavs-bollarna?!?! Sjukt bra ide att ha såna i poolen när det inte är vatten i den! ;D

2009-05-21 @ 09:02:00
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Lotta & Joel

Härligt... kul när det går bra för dem!! ;)

2009-05-21 @ 09:07:02
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0