Frida har skaffat kille!

Han heter tydligen Ville.

Igår kom hon hem efter skolan och var glad som en liten lärka;
-Mamma, mamma, vet du vad? Jag är ihop med någon.
-Öhh... jahhaaa...
  (måste erkänna att jag kanske inte riktigt blev lika
överlycklig)

-Vem är du ihop med?
-Med Ville!
-Mmmhmm. Vad händer då? Jag menar, vad gör ni... när ni är ihop?
-Vaddå gör?... ingenting!
(BRA! tänker jag)

- Vad betyder det då? Att man är ihop med någon,
frågar jag Fridan 
igen men hon har tydligen inget svar. Hon funderar en lång stund
sedan säger hon med ett skratt; 
- Vet du mamma, jag har faktiskt ingen aning! Men visst är det coolt?!
-Skitcoolt,
håller jag med om och ler. 

Sen går jag in och ropar på Daniel.
-Daaaaaanieeeeel!
;P

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahahaha!:)

2009-05-29 @ 19:18:01
Postat av: Anonym

LillFridan börjar bli stora damen! Vad säger pappa Daniel då?



Ha en finfin helg! I morgon blir det torshopping med blivande farföräldrarna!

2009-05-29 @ 20:51:41
Postat av: Lotta & Joel

hihi :)

2009-05-31 @ 17:28:59
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0