Mitt i sommaren

får Astrid prova overall!


Tur att hon är världens "bästaste" och gladaste unge ändå, trots att
jag kanske är smått galen!;-)

Jag letade fram den för att låta Emmas söta Milla prova den och insåg
då att den nästan är lika stror som Astrid nya i storlek 80(!).
Det är faktiskt inte många cm som skiljer, så alltså är det kanske inte jag
som är så galen ändå då jag tycker det där med storlekar är stört intill
omöjligt att försöka förstå sig på!

Overallen är alltså en 68:a
... och Astrid är 74,5 cm lång och väger 10,1kg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vettu då tror jag vi paxar den ;) För Milla beräknas vara 70cm i januari, enligt den beerömda kurvan. Så då borde hon ju kunna ha den fram tills mars va? jojojo. Växer hon ur den får hon ha lurvis resten av vintern helt enkelt!

2009-07-27 @ 15:29:42
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Pappapoet

Man måste ju förbereda sig i god tid :D

2009-07-27 @ 16:20:53
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0