Solsken

Lyckan var total när D plockade upp Pumlan kl 7 i morse och sedan satt hon
som en liten soltråle i sin stol, skattandes och hojtandes med favvisen "ikea flodis"
hårt i handen medans syskonen (inte riktigt lika sprattliga och glada) åt frukost. 
D säger att Pumlans humör är som ying och yang och jag håller faktiskt med. 
Det är som att slå på och av en strömbrytare, på kvällen då hon blir trött kan hon
gå från att ha varit hur nöjd och glad som helst till att bli "arga biet Pumlan" på
inom loppet av en halv minut! Då brukar vi turas om om vem som ska vara med
Pumlan;P
Sedan på morgonen så vaknar hon alltid med världens leende och är oftast
gladare än solsken och fågelkvitter hela förmiddagen=D
-Åhh stackars mig som får vara mammaledig hela dagarna då! (IRONI)

Igår promenerade vi in till stan.
Mitt riktiga ärende var att köpa en ansiktscreme ochmake-up creme men det
slutade ändå med att Astrid fick en ny svinsnyggt (men tyvärr inte svinbillig)
bodysuit från molo med koppar på.


Pumlan och Flodis Jr.
Koppar-bodyn i storlek 80 känns ligga lite väääl (avlägset )långt fram i tiden;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

antar att det inte blev någon sovmorgon för dig med andra ord ;-) Men sånt kan man ta så länge de små är på strålande humör. Här vaknade vi också strax efter sju och nu har jag hunnit diska (och alvin också) städa undan och torka upp efter alvins diskande, städa Alvins rum och plockat bland lite smågrejer. Snart dags för lunch och sen är vi nog faktiskt redo för en promenad. Benen gör faktiskt inte alls så ont som jag befarade att dom skulle göra

2009-01-22 @ 10:42:21
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Emma

Såg att dom fått in massa nytt på möbelhuset när jag gick förbi där en kväll med Charlie.. ÅH, jag vill också ha en bebis att shoppa åt! :D

2009-01-22 @ 11:37:33
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: sofia & Rox

Snyggt

Hur går det med ätandet för henne?

2009-01-22 @ 12:20:59
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack!

Vilka sötnosar du har!

2009-01-22 @ 15:29:11
URL: http://emeliese.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, tänkte köpa några kitt med sängkläder. Det är ju helt sjuk skillnad på priserna om man jämför med tex babyproffsen, nästan 400 för ett påslakan :) Nä då duger ikea finfint! Och som sagt så täcker sängen upp det mesta vi lägger i den ;) haha.



Jag läste på ikea att det är 2 filtar till, haha, är det bara tygstycken eller?

2009-01-22 @ 18:27:24
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0