Scullcave


Shop til you drop;)



Jag är lite av en tidningsnarkoman. (Kan kanske skymtas i mina inlägg som
oftast består av en miljon bilder och 3 rader text;) Men på senare tid har
tidningsläsandet inte direkt varit någonting jag prioriterat. Tog tag litgrann
med det i dag då jag för övrigt bara myst på hemma och inte gjort någonting
egentligen... förutom att varit med Pumlan som är den enda av kisen som
fortfarande tycker det är kul att vara med mamma;P En hel HÖG av tidningar
som jag tydligen premunerar/premunerat på har jag plöjt igenom!

Det farligaste med de flesta tidningar idag är att de har en mängd annonser
på slutet från en massa webbshoppar. Därför har jag oxå surfat runt lite och
hittat en massa godsaker på nätet som både jag och "Astrid" vill ha;
Döskallegrottan från heddagoogoo är en av dessa;D
Men med ett pris på nästan 1500kr så kommer nog inte det att hända... ser
 inte ut att vara såär jättesvår att tllverka själv så jag ska nog klura på det istället!
Jag har ju lite tid på mig;P
 
Andra roliga saker som "vi " vill ha finns hos lilla ugglan, bl.a dessa;


Kanske världens häftigaste gitarr i tyg till Astrid våran lilla stjärna:)

     
Pusselfrukost, hur coolt som helst,
och ett slagträ i tyg att slå syskonen med när de inte sköter sig;)

Älskar bombadills mjuka bakverk men de här bakelserna i trä tror jag oxå
att "Pumlan" kommer att "behöva" i framtiden:)



Mums!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack va gullig du är :D

2009-01-03 @ 21:13:57
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Anna

OOOh ME LIKE,me like a lot!Vilka coola grejor,jag känner redan nu att jag måste beställa något :-)

2009-01-03 @ 21:29:40
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: ♥Hanna♥

hej hej... såg att du kommenterat i min blogg! =) alltid kul men nya (?) läsare.



ar kikat lite i din blogg oxå... vilka söta kids du har, hur gamla??



kram hanna

2009-01-03 @ 22:28:48
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Lina

Man tycker inte att det har hänt så mycket när man tänker tillbaka men när man skriver upp det "viktigaste" månad för månad så har det hänt en hel del. :)



Visst är du från tråden på familjeliv?

2009-01-04 @ 10:03:18
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ibland önskar jag att jag med hade barn, det finns så sjukt mycket fina saker till barn! Grottan kanke man kunde köpa till katterna? :D

2009-01-08 @ 11:55:52
URL: http://pinkfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0