Molos overhere!

Hey Lisa!
Kom och hämta,
jag bjuder på tortillias och tårta:D
(...om du törs;)


Har helt snöat in på Molo nu inser jag,
(skyller delvis på Lisa för dåligt inflytande;P)
Kanske behöver jag läggas in på något hem för avvänjning?!!

... skrattar iaf högt åt mig själv då jag beställt en body till Astrid i storlek 80!!!
Lilla Pumlan är alltså 3 månader men den fanns inte i varken 68 eller 74
 - så vad gör man?!
Nu hinner den då lugnt hänga i hennes garderob LÄÄÄNGE och bara vara
snygg innan Pumlan växt ur den;P


Snyggbodyn i storlek 80;)





Underbara Molo från
Lucky Little Me. Övriga kläderna fanns som tur i 74
så då är det inte sååå himla länge kvar tills hon (jag) kan börja använda dem:)

Dessutom hade
Elva Små Troll slutrea på 2008 höstkläderna i dagarna
och då fyndade jag (faktiskt!;) bl.a ännu mera Molo.


Byxa plus matchande tröja till
och mössa från Katvig:)



Guldet i mina byxor börjar med andra ord att sina rejeält;P
Tur att det snart eller dax för löning
... eller vad man nu klassar föräldrapenningen som?!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sjukt snygga kläder! Jag älskar också MOLO men jag har fan inte råd! Buuhuu ;P

2009-01-19 @ 15:19:17
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Lisa

Wiiie! Molosar here I come! Klart jag vågar..när ska jag komma? :-) Kanske även ska skriva att det inte är någon idé att du skickar sms till mig de närmsta dagarna..min telefon har fått tuppjuck och vägrar starta :-(

2009-01-19 @ 16:14:31
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Anna

Åååh....shoppa!I Like!Jag måste in och spana på lite rea jag med! :-D

2009-01-19 @ 16:22:13
URL: http://lillaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0