BliNG BliNG


Jag skrev ju att man får fina presenter när man fyller 30!

Idag när mamma var över och kollade till barnen så hade hon med sig en
försenad 30-års present till Moi:D
Ett jättetjusigt namnhalsband från Amanda Egilson!!!

Jag fick ju även två andra supersnygga halsband då jag fyllde år:D
Ett jättegulligt halsband med åren då barnen föddes ingraverat på en bricka
brevid en annan med ordet kärlek av min kära kära syster<3
och ett annat jättesnyggt "snö" halsband av Tomme & Lisa:)

Så mitt störtsta problem i livet just nu
(förutom Fridas dumma, dumma baciller)
är vilket av mina fina nya halsband som jag ska ta på mig då jag kliver upp
på morgonen;D



Somliga lever LYX!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad synd det är dig då.. muttermutter..

2009-01-15 @ 08:30:40
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ingela

Buhuu Buhuu stackars Sofia!

2009-01-15 @ 10:50:04
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina halsband! :) Tack för skötbordtipsen.. Vi kommer inte heller ha något direkt skötbord, utan bara en skötbädd på bänken i tvättstugan. Perfekt när det finns underskåp och överskåp att gömma allt i :D

2009-01-15 @ 14:06:32
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: sofia & Rox

Va fina

Ska jag erkänna åkte jag dit igår efetr stan och skulle köpa en sån till pumlan men dom var slut :-(

2009-01-15 @ 15:50:57
Postat av: Anna färeby

åhhh vilka underbara halsband...

2009-01-16 @ 12:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0