Mini Rodini och Kräkjeans

I LOVE TRADERA.

Tradera är bäst!
I fredags damp mina absoluta favorittights med elgitarrer på ner i
brevlådan till Pumlan. Rätta storleken och sprillans nya till ett pris som var
betydligt behagligare än det ordinarie=)



Hittade t.om ett par byxor till mig själv på tradera med. Har inte provat dom
ännu men det är ett märke som jag brukar använda i en storlek större än
pre-Pumlan;P
Jeansen kom med posten idag men redan i fredags fick jag världens
roligaste mail i inboxen;

Hej.. pengarna har reg. tack för det...:0)
Tyvärr har jag legat totalt däckad i magsjuka ..så jag har inte tagit mig
någonstans. Men min kära mor har hämtat byxorna i går kväll
färdigpackade att posta, hon lägger den på lådan nu i dag. Du har 
paketet hos dig på måndag.
Hoppas att du blir nöjd och att de passar.

... och ett skepp kommer lastat ... med lite magsjuka!

Inte för att jag direkt lider av bacillskräck men det kan ju hända att jeansen
åker in i tvättmaskinen på 60 grader direkt...och eventuellt tvättar jag mina
händer med tvål aningen extra länge efter att jag slängt in dom i maskinen.

Tyckte bara att mailet var så himla gulligt...;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina. Mini rodini har så mycket fint. Och Tradera rules!

2009-02-16 @ 19:02:24
URL: http://chokladmamman.blogg.se/
Postat av: Marie

Så erkänner hon att hon har magsjuka! Matförgiftning brukar det ju heta. ;)



Ja visst låter det porrigt, haha. Det sa jag med när jag läste det första gången. Inte alla som fått en mellanstor malmström uppkörd i f***an. ;)

2009-02-16 @ 19:21:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0