Könsneutralt

... eller så inte!
(Lisa klagar på mig... och med all rätt!;)

30% på bodysuits hos några av webbshopparna under jul-
kalendern och Hilding fick sina första molos
(som inte är ärvda;)


Cartoon och även Trains.

Astrid har tidigare fått bl.a dessa från en annan rea;




Jag är ju mycket värre än jag trodde,
flick- och pojk-uppdelningen är TOTAL!!!

Och bara för att göra saken ännu värre så har
bägge småttingar även fått varsin mössa från
Plastisock.

Gissa vems som är vems!;P

Fast just den gången hade jag faktiskt TÄNKT att köpa
tvärtom... men då fanns det inte i rätta storlekarna.
Jo, jag lovar!
Det är faktiskt sant.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner igen mig själv där... =) Förr var jag såå duktig, men nu har det gått åt skogen med det. Men jag tycker att det är helt ok, så länge man är medveten om vad man gör för val :)

Man kan ju inte köpa kläder som man själv (eller barnen) inte vill ha, bara för att bryta mönstret!?

Fast, jag var sugen på Cartoons till min tjej... Undra varför det slutade med babushkorna till henne ändå?! :/

Hälsningar

En trogen läsare & fan av din blogg!

2009-12-27 @ 20:31:54
URL: http://norenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0