Svett fouls & lite näsblod


Fridolinas 1:a basketcup! =D


Fridolina i svart linne och med tejpade siffror på ryggen då 00-orna inte
har några riktiga "match-tröjor" än.


Daniel klagade på att jag inte tvingat på henne shorts istället för jazzbyxorna
hon hade valt själv; för att hon inte skulle få för sig att "vara ballerina" på plan!
Han hade inte behövt oroa sig - trots att brudarna förlorade alla sina matcher
så fortsatte den tappra skaran på 6 att kämpa in i sista sekunden.
Efter tre "ronder" ala 4x8 min med svett, fouls och lite näsblod kände sig
även Fridolina nöjd och belåten med deras gemensamma insats=) 

Tänka sig att sport kan vara så kul när man plötsligt har egna barn som är
med och kämpar. Jag som innan Ozzy började alltid trott att jag hatat sport!?!
Tidigare då Daniel tvingat med mig på ngt sportrelaterat har han alltid fått
bli irriterad då jag tittat på HELT andra saker som exempelvis vilka kläder
publiken har på sig, gulliga småbarn och rolia arga gubbar;P
Nu kan jag helt plötsligt inte titta på NÅGONTING annat en det som utspelar sig
på planerna och hör knappt om folk pratar med mig!
Jag blir stressad, svettas och till och från känns det faktiskt riktigt jobbigt!
... Jag vet inte riktigt om jag verkligen gillar att gilla sport ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0