Renbensspjäll


Ingen vegetarian!

Jag och Frida sitter vid köksbordet och
Frida äter på ett revbensspjäll;

F -Mmmmm...  jag ÄLSKAR renbenesspjäll!
- Åhh... tänk morfar!, han måste ha MASSOR med renbensspjäll!

Jag
-Hmm, kanske! Varför tror du det?

F
-Han bor ju därborta! Där renarna bor!

Jag
-Ja, det har du ju rätt i! *Skratt*

(morfar bor iofs mitt i ingenstans bland en massa skog men det är inte
direkt som att det springer omkring renar på hans gård för det;)

Jag
- Har du sett många renar när vi har åkt till morfar?

F
- (funderar en stund)
Neej! det har jag faktiskt inte! Har du det mamma?

Jag
- Nån gång har jag väl sett renar... men jag har nog faktiskt sett älgar oftare än jag sett renar!

F
- Mmmm... ÄLGKÖTT!
(Frida slickar sig om munnen)

Jag
- HA HA HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0