Mera Shopping


Astrid den lille rackarn sover sen två timmar tillbaka,
men inte f-n kan JAG sova för det. 
Min dygnsrytm är ju aningen snurrig!

Har just precis slagit in alla julklappar färdigt...

Det här bloggandet börjar göra det smärtsamt uppenbart
vart alla mina pengar tar vägen iaf;P
(Nu får du faktiskt flytta hit Lisa och styra upp saker så det blir
lite ordning och reda!!  =D)

Var på stan med D idag, han behövde nya jeans och nytt bälte
då han har gått ner 15kg!!! sen i somras. Själv  har jag inte
riktigt samma problem men jag köpte ändå två tröjor på JC i S
istället för XS. Känns dock som ett ynka storleksbyte, det är väl
ändå dags satt bli vuxen nu... typ.

                       

Fick oxå chans att använda min hyffsat nya skinnjacka idag då
det var plusgrader ute... (även om det blåste i mild orkanstyrka:)
Har nästan slitit sönder min gamla fejkjacka då jag tvingat på
mig den större delen av graviditeten fastän den uppenbart inte
passade mot slutet;)


Köpt från H&M på rea. Fast min är svart (såklart;)

Känns så skönt att kunna gå i normala kläder igen. Hade t.om
premiär för mina gamla favvostövlar efter en vår/sommar/höst
i stödstrumpor och gympadojjor!

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i sängen iaf och kolla lite
gamla avsnitt av Two and a half men. Love it!!!
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0