Uppesittarkväll


Eftersom Astrid såklart slår på stort och kör vaken-maraton bara för att
Daniel är ute och rumlar så sitter vi väl här igen!

(då lilla Pumlan vägrar annat än sitta rakryggad eller stå just nu).
*gäsp*

Då jag inte vet vad jag ska skriva om så tänkte jag bara visa lite bilder från
några av alla superfina julklappar vi fick av tomten i år (tydligen har vi varit 
väldigt snälla allihopa;)
Här kommer ett litet smakprov;

Till mig!

Lever just nu i dom här grymt sköna shepherd tofflorna medans jag doftar
gott av papaya bodybutter och pimplar kaffe från mina nyaste snygga
filippa k muggar;D

         
Årets surprise! Julklappen från D som visade sig vara detta underbara
halsband med matchande örhängen från Efva Attling. I LOOOVE<3

Till min Älskling!

Bild  Amanda Egilson

Ozzy hjälpte mig välja halsband men jag höll på och vela fram och tillbaka
i säkert en vecka över vilken text jag skulle ha, gillar den som är på bilden
men det känns lite mer personligt med något eget påfunnet;)
Ozzy tyckte det skulle stå Sofia, men det kändes lite löjligt med bara mitt
namn så efter mycket om och men blev det  99 00 08,
vilket är barnens födelseår<3

Till Oskar!
         
Till han som ÄLSKAR lego och allt som är läskigt.
(vilket föräldrar och vuxna i allmänhet tydligen kan vara ibland;)

Vet inte riktigt varför Spindelmannen är omringad av
vapenbärande gubbar, hade som för mig att han var snäll... å
andra sidan kanske gubbarna med vapen inte är snälla...hmmm

Till Frida!
         
Våran lilla konstnär har redan börjat måla på sitt nya stafli, kolla in texten;
God Jul Nisse Pisse! Ha ha ha
Smaskiga Coca-cola läppglansen brukar jag vara och nalla av!
Vill oxå ha;)

Till Astrid!

En cool skallra från Brio som hon försökt greppa ett par gånger. Är bara
lite rädd att hon ska smälla den i skallen när hon väl får tag i den då hon
just nu har "lite" okontrollerbara armrörelser;P

         

Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars spindelmannen.. Han är alltid lika oförstådd trots sina goda avsikter. :(

2008-12-27 @ 08:48:07
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0