Pumlans Outfit


Ny kategori!

Eftersom jag är beroende av EN MASSA saker och däribland barnkläder;D 
samtidigt som lilla Pumlan växer ungefär lika snabbt som ogräs så tänkte
jag börja fota(!) hennes/mina;) favoritkläder, så att det inte ska kännas lika
jobbigt den dagen de inte passar längre och jag måste stoppa ner dem i
en stor, brun, mörk och hemsk låda (alternativt låna ut/ge bort dem)!

Ja, jag vet att jag är knäpp;P Ozzy har redan idiotförklarat mig... tror jag iaf,
hans exakta ord var väl mer typ;

O - Mamma vad göör du?!
Jag - Fotar Astrid ser du väl!
O - Jamen varför då? ... Hon gör ju inget!?
Jag - Jamen hon är ju jättesöt ju!

(Ozzy funderar en stund, han tycker oxå att Pumlan är jättesöt. Säger det
MINST 10 ggr per dag, lätt! Men han inser som ändå att jag håller på med
något...)

O - Varför tar du så mycket kort?
Jag - Det är en digitalkamera, jag kan ta hur många bilder jag vill!!
(faktiskt)
O - Du är ju konstig!
Jag - Och...
Jag - Jag måste ju ta kort på henne i sina fina kläder nu innan hon snart
inte kan ha dom längre!
O - ????????
O - ÅÅååhhhhh... men ORKA mamma!!!

(varpå han stönar och luffsar in på sitt rum... Tur att Astrid gillar kameran iaf.
Fast just nu blir hon alltid allvarlig då hon får syn på den och koncentrerar
sig mest på att greppa den och stoppa den i munnen;)


Anyway here it goes...

Pumlans Outfit numro uno;)


Mysigt hos mormor med Katvig tröja & byxa.


Älskade Pumlan<3

Kommentarer
Postat av: lina

hihi. vad sött. : )



svar: ja, visst var det lite kul. :O

han suckar dock när jag nämner det idag. :P

2008-12-29 @ 21:25:59
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0