Antal inhandlade julklappar...


...är fortfarande chockerande nog 0.
Detta trots att jag borde ha svart bälte i att bränna pengar!


Däremot har vi bränt pengar på dessa jätteroliga kuddar från
Lagerhaus, som vi sprang på i helgen då vi var in till stan för att leta efter
julklappar;)
Var bara tvungna att köpa bägge två och nu har vi garvat åt dom hela
veckan då det bara påminner så mycket om mig o Daniel i soffan!!
Jag som vill vara in-his-face hela tiden och pratar,pratar pratar med en
massa överskottsenergi från att ha varit mest hemma, och så Daniel som
kommer hem trött och sur från jobb och träningar och bara vill vara ifred!
HA HA HA



En ängel och en djävul är det, om det inte framgår på bilden. Ska nog köpa
miniversionen som mjukisdjur till kidsen... då har vi ju iaf tre julklappar:)
Astrid och Frida får änglar och Ozzy en djävul... fastän han är min lilla ängel!
(Väldigt könsneutralt:P)



Värsta gulliga lappen är med oxå,
fast på änglalappen står det ju såklart
"himla"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0