Åhååhhh...


Jag ÄLSKAR tydligen en kvinna som heter
Ingela P Arrhenius!


Kort från Ikea...

                       
...kläder från Kappahl, Yoggis yangster förpackning och tyg från Åhlens.
Alltihopa snyggt, snyggt, snyggt OCH kommer från illustrationer från en och
samma person - nämligen Ingela!

Ni bara måste kolla in hennes övriga illustrationer...
"Astrid" önskar sig tapeter till sitt framtida rum gjorda från vilken som helst
av hennes underbara skapelser:D

   



  


(Se vad man kan lära sig mycket nyttigt om man nöter mycket vid datorn;)


Ser eventuellt ut som en bok som sånna som jag skulle kunna ha nytta av,
ett tips till "svärmor" då på något som jag faktiskt skulle vilja ha! ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka underbara tryck du snokat reda på! Jag hade lugnt tapetserat Alvins rum med någon sådan..om det nu inte var så att Lulebo satte stopp för alla sådana projekt...rikta tråkmånsar är vad dom är!

2008-12-27 @ 16:28:51
Postat av: Anna&Agnes

Ååh-me like a lot!Coola måste jag säga.:-) Tack för inlägget,jag gillar inlägg.Förgyller tillvaron liksom.Ha det bra!P.s lägger in din blogg på favvosar!d.s

2008-12-27 @ 21:08:51
URL: http://lillaagnes.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Oj, ja hon hade gjort mycket läckra grejer minsann!

Boken skulle jag också behöva ;)

2008-12-27 @ 22:17:23
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0