Astrid är så jävla snygg!

Trots några lite mindre vackra atteraljer då hon klätt
ut sig tillsammans med Frida och nu har någon slags
show framför tv:n.



-Titta mamma, titta. Titta. Tittatittatittatitta mamma.
-Men jaaa, jag tittar (fast nä det gör jag egentligen
inte;)
-Titta Atti mamma, titta, titta, MAMMA! TITTA NU!
-Jaaaa. Nu tittar jag.
Och så hoppar de runt och dansar och Astrid
sjunger björnen sover och imse vimse spindel ala
monster style.
-Okej, är ni klara nu? undrar jag efter en stund.
-Nähää. Titta mamma, Atti dansa, ja, Atti hoppa,
titta mamma, MAMMA! Titta!

Är det taskigt att jag hoppas att hon ganska snart 
vill gå och lägga sig?!;)
Med eller utan solbrillor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha men GULLUNGE!!

2010-10-02 @ 21:30:45
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Jojo

En fråga: Varifrån kommer Tv-bänken, är det ikea?

2010-10-03 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0