Tack!

Astrid och Hilding vet precis vad mamma önskar sig på
Morsdag - SOVMORGON!
Idag sov vi till 08.00. Det har aldrig hänt förut att bägge
små sovit så länge... samtidigt.

Igår passaade jag på att måla vardagsrummet vitt, vitt,
vitt då jag var ensam hemma och fick bestämma ALLT
själv och göra precis som jag ville.
-Dig KAN man ju inte lämna ensammen hemma!
stönade D då de kom hem och jag mötte dem i köket i
kläder full av vit färg och en roller i handen

Men det blev fint, det blev det.

Sen kom supersnygga Modesty Blaise fonden/tavlan
upp idag, med jag har inte idats fota någonting.
Har firat världens bästa mamma och nu blir det
nybakta scones ala Daniel med riven västerbottensost
och fim.

Tur att vi har mörkläggningsgardiner,
för nu är det ljuuust i vardagsrummet fastän det är
kväll.


Förut såg det ut såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0