Det brinner!

Och tro mig att det stinker av brandrök härinne där jag sitter och jobbar.
*host, host*
Borde man inte få gå hem för sånt här?
farlig arbetsmiljö eller nåt?!?

... för det är ju absolut inte så att jag helt klart hellre hade hängt på
någon sandstrand eller något utebad just nu och tryckt fka och glass
med mina nära och kära!
Nej, absolut inte!
Att jobba idag är verkligen skitkul
... SKITkul!!!

Vem bryr sig att det är superväder ute och att de flesta jag känner
ligger ute i solen och pressar, badar eller bara allmänt slappar, myser
och har det bra i det härliga sommarvädret!

Tur att man får LÖN idag iaf!
:-D

Kommentarer
Postat av: sofia

du vad jobbar du med eg ??

2009-06-25 @ 13:19:57
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Marie

Det undrar jag med!

2009-06-25 @ 16:27:43
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lisa

aha..så ni fick ta del av den härliga röken. Vi såg bara den supersvarta himlen. Helt ärligt borde ni fått gå hem..eller i alla fall fått stänga ventilationen...för däck som brinner lär ju inte skapa en alldeles hälsosam rök. Förresten så har vi ett litet problem. Våran bil verkar ha havererat så jag är just nu inte bara familjelös utan även billös. Vi kanske kan göra om planerna för imorgon lite..om du tar bussen ner på stan någon lämplig tid så kan vi ta en fika då och sen promenera hem istället?

2009-06-25 @ 17:55:43
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0