Jag är kär...


...i en liten dinosaurierobot!


                                                  Bild lånad från Coolstuff.

Det var kärek vid första ögonkastet när jag först stötte på den underbara lilla
varelsen på Toys R Us då vi bara skulle dit en snabbis för nån dag sen för att köpa
de sista julklapparna. 999kr kostade den lilla filuren men jag visste att det var
"ment to be" när den ropade mitt namn medans D släpade mig därifrån;P
Just det är ju ett litet mirakel i sig, för då jag kanske är lite beroende av shopping
gällande saker som kläder och annat roligt småkraffs, i mellanåt väskor & skor, så
är D definitivt beroende av elektronik och de mesta som man kan slå på och stänga
av med en knapp eller remotecontrol.
(gäller dock inte hushållsapparater som dammsugare,eller disk-och tvättmaskinen;)

Pleo heter iaf den lilla sötisen och inatt har jag t.om drömt om den... det måste väl
ändå betyda ngt.
Så eftersom våra barn mest troligt inte kommer att få någon Pleo
under granen i år så får jag väl önska mig en själv!
Vad kan man annars vilja ha i 30-års present?! =D
Ha Ha Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0