Designklappar


Vill ha, vill ha, vill ha!

Det är kul när t.o.m Rädda barnen ger sig in i barnklädesbranchen
så här innan jul.
I samarbete med Mini Rodini kan det ju inte gå fel heller.




Då snackar vi ju verkligen om att man kan shoppa med gott samvete:D
Tyvärr är det ju fortfarande lite dyrt då det är märkesgrejer. Hade inte tackat
nej till tavlorna med illustrationer av Cassandra Rhodin.
Går för dryga 1000-lappen dock :/

           

Kanske man borde slå till och beställa ngt till Astrid i julklapp, typ den
här ybersöta mössan eller en vanlig  fin träbil från brio.
Gillar hur de skriver ut hur mycket av priset som går direkt till rb, men
det blir ju lite komiskt när det som för bilen som kostar 99kr går 43,69
till välgörenhet=)

Sen vet jag inte om jag hade tänkt köpa så mycket julklappar till just
lillpumlan. Det är ju inte direkt som om hon kan öppna paket själv
eller ens bryr sig;), det skulle väl mer vara presenter till mig då!!
Vilket iofs aldrig är fel...:D

         

Kommentarer
Postat av: Lisa

varför får jag känslan av att du har liiite för mycket datatid om dagarna just nu ;-) Det ska det bli ändring på när jag kommer upp

2008-12-10 @ 12:58:21
URL: http://web.comhem.se/storastaden/dagbok.htm
Postat av: Lisa

förresten är du inte vidare bra för min plånbok. Den där mössan var ju tokigt söt så nu sitter jag här och inser att jag ju nästan måste köpa den. försöker hålla hårt i pengarna

2008-12-10 @ 13:01:28
URL: http://web.comhem.se/storastaden/dagbok.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0