Fix och trix

Lördag.
Nästan alltid då vi bestämt att vi ska måla så regnar det.



Men igår bara pyttepyttelite. Väldigt tacksamt!





Och väldigt roligt med vatten tyckte barnen...



... vilket gjorde detväldigt mycket enklare för oss att faktiskt få något målat.
Väldigt praktiskt med andra ord. 



Klippt gräset har vi dock INTE gjort.
Jag hävdar att vi kan skita i det då det ändå "snart" kommer snö.
Daniel hävdar att vi inte kan skita i det. Alltså klipper han.



Medans väljer jag att fokusera på annat när vi är ute.
Som titta så fin gungställningen blev som svart, t.ex!;)



Stubbarna från morfar väntar fortfarande på att grävas ner, så att man kan sitta, stå på och hoppa mellan dem utan att de välter. Jag har fortfarande inte bestämt om jag ska måla dem i olika knalliga färger som var min första tanke, eller enfärgat eller inte helt enkelt inte alls. Åhh dessa löjliga i-landsproblem, hur mycket jag älskar dem. Jag vill aldrig aldig någonsin ha några andra!

Kommentarer
Postat av: Tana

Men älska eran trädgård med fina uteköket och allt annat du pysslat ihop i sommar. Inspiration till nästa sommar för mig ;)

2011-09-12 @ 11:30:27
URL: http://lifeoftana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0