Vi har tjejkväll

Hilding ligger precis för nattning. Ozzy som igårnatt hade två övernattande kompisar hos sig ser ikväll ut att bli övernattande hos någon annan och Daniel är ute på middag med sitt innebandygäng.

Lite tv, (lite duplo om Astrid får bestämma), kanske en film, en kladdkaka som finns kvar ute i frysen och så planerar jag att sakta och njutningsfullt få lusläsa nyaste numret av Family living i lugn och ro (och göra en massa mentala planer och vill-ha-listor som oftast brukar ingå med tidningsbläddrandet).


Frida tycker att vi ska se Anubis.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag gillar att göra precis som du, mentala vill-ha-listor när jag läser snygga tidningar! Listoman skulle kunna vara mitt mellannamn! :D



Kram kram

2011-05-28 @ 20:31:39
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Jenny

Idag har jag gjort en mental lista som innefattar en stor gammal trasmatta, 3 par gamla gardiner, turkos textilfärg och ljusturkos snickerifärg....



Om jag har tur hinner jag fixa detta innan vi åker, har ingen lust att vänta med min mästerplan tills vi kommer hem :)

2011-05-28 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0