Valborg 2011

Hur härligt är det då inte att man numera faktiskt ibland t.om BEHÖVER solglasögon! Jag längtar ännu mer till dess att man även behöver raka benen (eller behöver och behöver, det är väl mest en smaksak) men lite mera värme som gör att man frivilligt vill ta av sig och gå barbent vore riktigt nice! 
(Så varmt är det inte riktigt för mig ännu nej)


Påväg ut genom dörren med nyrakade ben och solglasögon.

-Ser det bättre ut om jag bara håller i den? frågade D då jag påpekade att han såg lätt risig ut där han stod omgiven av ett mindre hav av små färgglada söta knattar och pimplade bira.

-Ömmm, näe. Egentligen inte!


Barn, grillar och öl. Huller om buller.


En väldigt mycket arrangerad bild på alla små sötfisarna.
De stora fick inte vara med.


God mat i gott sällskap.


Fire på banaskullen!


Pumlan har i år blivit såpass stor att hon premiärade att kasta sig ut och rulla nerför kullen med de andra barnen. Lite av en tradition. Även Ozzy har blivit stor, såpass stor att han i år inte var det minsta skitig alls när han kom hem senare på kvällen. Tiden går verkligen fort.


Tack alla fina vänner för supergod mat och en jättetrevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0