Lördag

En lördag. Daniel har roat sig med att springa Stadsmaran på 21km och själv har jag roat mig i sällskap av fina vänner. Huset är inte speciellt städat längre, men barnen har iallafall haft det väldigt roligt. Vi ligger plus på storbarn för övernattning och planen för gubbarna ska tydligen vara att dricka hundra öl för att fira att de allihopa överlevde loppet (och samtidigt fylla på alla kalorier de förbrännt och lite till), vi andra som fortfarande är vakna nöjer oss med att käka nygrillade hamburgare. Kan erkänna att jag kände mig en pytteliten smula orolig där ett tag när kolgrillen först rullades in under carporten för att kunna fixa burgarna i spöregnet (alla snilledrag känns inte alldels helt snillerika;P), men se det gick ju bra och jag slapp även få användning för min fina vita brandsläckare. Grillat är gott!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja den vita brandsläckaren är så jäkla snygg!!

ja osså praktisk också då förståss;P

En sån måste jag nog också införskaffa någon gång.



Jajjamen dom där bauta legolådorna är ett "must have" för mig. Det blev en vit till att börja med;) men fler måste det bli! Tänkte även ha dessa till duplot, men de rymmer mindre än jag trodde insåg jag, så det behövs 2-3 st stycken för att få plats med allt det. Men någon gång:)

Perfekt är också att dom är lagomt svåra att få upp för dom minsta små som jämt häller ut allt lego, inte för att bygga utan bara för att.

Men i en snyggo låda blir det allt svårare höhö;)

Jag beställde från hiko.se

där har dom flera olika storlekar och färger, bla en ljusrosa variant!

2011-05-22 @ 13:57:38
URL: http://maryworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0