Uppskruvat

Jag har också roat mig med annat idag. Bland annat med att (äntligen) skruva upp snygga vita brandsläckaren ifrån Rusta. Den fick hamna i hallen. Städat, tvättat och diskat har jag däremot INTE gjort. Och lika glad för det är jag.



Ozzys ögon lyste läskigt stora när jag sedan hade vad-man-gör-om-det-skulle-börja-brinna-(igen;P)-genomgång med storkidzen.

-Åhh, jag hoppas att det är jag som får använda den!
-Å jag hoppas att ingen aldrig någonsin kommer att behöva använda den! tyckte jag

... och sen försökte jag även poängtera att det bara är vid riktigt eld och fara som brandsläckaren överhuvudtaget ska och får användas. Inte vid lek eller rackarungartester.


En prickig vaxduk bor nu också ute på hallbänken i väntan på en dyn-kompis.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Ja nu när man är mammaledig finns det ju lite blogglust igen:)



Ebba har också två väggar med tapet, men olika. Den kommer från Harlequin och heter "What a hoot". http://www.harlequin.uk.com/collection.aspx?ID=63&P=5&C=3



Ska fota lite nån dag och lägga ut, och så får du komma förbi också!

2011-05-14 @ 21:39:39
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0