Ordning och reda

Det blir inte så väldigt mycket städat hemma nu när både jag och D jobbar. Man skulle kanske kunna tänka sig att det inte heller blir så väldigt mycket stökat heller... men hahaha, det blir det. Tro mig. Nu efter både middag och bus, bokläsning och storbarnsbak ser det iaf någorlunda ut igen. Så nu kan vi ta helg även med gott samvete.

Astrids storbauta My little pony för två stycken tjugor. En väldigt kär ägodel för våran minsta lilla tjej, men även ganska fin att titta på tycker jag. (Ja jag hade också en thing för My little ponysar när jag var liten, sentimentalitet när den är som bäst!;)


Fina Ikeakopparna som jag inte riktigt vågat köpa tidigare men nu kände att jag hade råd att pröva till en väldigt billig peng är tro det eller ej fortfarande hela. Ikea kan sin skit helt enkelt!


Ordning och reda, städat på fredag.
... garanterat stökigt igen sen på lördag, men vad gör väl det. Det är ju litegrann vad som är meningen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja my little pony, nostalgi på hög nivå!!:)

Verkligen ett fynd!



2011-05-21 @ 12:12:57
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt klart ett fynd! Fyndade själv 2 små för två stycken tjugor och känner mig helnöjd då inga av mina ponysar finnas kvar. Nostalgi på hög nivå!! :)

Och det där med städning, jag fattar inte hur alla hinner/orkar ha så välstädade hem, iaf ser det ut så. För mig är det obegripligt hur man lyckas med det när man har små barn, ordningen varar så väldigt kort tid haha.

2011-05-21 @ 19:54:29
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0