Lillskiten växer

Jag trodde nästan där ett tag Pumlan skulle kunna klara sig på skalkläderna från förra året, om så inte hela året så iallafall fram till hösten.
Maj motarbetade mig.

Men borde det väl då ändå inte vara slut säsong för jacka och överdragsbyxa någongång snart?!? 


Nya skalbyxor från Kappahl och rooosa softshelljacka från Lindex (till Astrids stora lycka;).

Det positiva med envisa kalla vindar vid den här tiden kan väl vara att många av ytterkläderna är lite billigare att köpa just nu än då resten av Sverige också har svinkallt! Endast 179kr betalade jag för jackan och det känns väl ganska okej... även om jag mycket hellre hade handlat shorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0