Jag har målat

Vitt i köket. "Ljust och fräscht" sådär!;)
Daniel ogillar. Som vanligt sådär. Jag har en massa planer, D sågar i stort sätt allihopa, jag gör någonting ändå, han surar ett tag och sen brukar han ofta hålla med om att det ändå blev ganska bra. Bra tillochmed. Men jag har INTE rätt och han har INTE fel, viktigt att hålla fast vid sådär.;)

Idag är han dock inte arg som han brukar. Idag är han mer "besviken". Jag tror att han har lärt sig av mig, för besviken är mycket mycket värre än arg. Nu är köket opersonligt tycker han, ser ut som det gör överallt (ljust och fräscht;), det är inte Daniel och Sofia och så är det töntiga texter och så skiter han i inredning. Ja lite så. Att jag inte håller med är väl också som vanligt. Men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0