Hänger på bordet

Det är lördag och det är helg.
Det är riktigt nice helt enkelt.

Igår hade vi Tomme och Lisa över på middag och jag tog mig en liten powernap när jag sövde småbarnen mellan varmrätt och efterrätt, lite kaffe på det och sen var jag piggelin ändå bortåt 03-tiden. Så nu har jag iallafall hunnit surfa ikapp lite. Datortiden har annars minskat en hel del på senast.

Lite ärenden har vi hunnit med på förmiddagen och så lite paj från gårdagen. D och några kompisar sitter och planerar en svensexa (och jag är väldigt glad att det inte är jag som ska gifta mig när man mitt i allt hör meningar som; kan vi inte spränga något? följt av; jamen det skulle vi kunna göra, vad ska vi spränga?(!)).
Vädret ute är grått, blött och kallt och det är helt perfekt för planen idag är att vara inne och bara mysa.


Det finaste man har sätter man på bordet...
... eller så plockar man ner de därifrån när de själva klättrat upp och sedan står där uppe och hoppar och bråkar.

Kommentarer
Postat av: Erica

Så vackra barn!

2011-05-28 @ 19:38:19
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Malin

Så himla söta!!

Jag är glad att jag redan är gift och att vi gifte oss i smyg så att jag slipper oroa mig för sprängningar ;)

2011-05-28 @ 20:24:31
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0