Svettigt!

Men inte så mycket för mig.
Eller jo vänta, nu ljög jag precis i massor.

Hockeycup för Ozzy hela förra helgen och i helgen är det
basketcup för Fridan som gäller. Inte mycket sportsligt
sysslar jag på med själv förutom att då titta på... vilket 
innebär en hel del lätt joggning, snabba utfall och
konstanta huvudvridningar som följer med nöjet att passa
och jaga efter små busiga barn!

Igår var vi allihopa utom Ozzy för att titta (försökte iallafall) 
på första basketmatchen (sporter med höga sarger och
mycket fri springyta på sidan om är annars väldigt bra)

idag drog Daniel och småttingarna på Leos lekland istället 
medans jag stannade i sprthallen och kunde följa dagens
matcher, lite mera koncentrerat, om vi säger så!;)


Fina nr 14


Orädd liten rackare med brallan full i myror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0