Pulversläckare

Helgen har varit riktigt härlig så det är riktigt synd att den nu är
slut. Även om jag då än så länge får njuta av lite lätt helgkänsla
hela veckorna långa så är det ändå roligast då vi får vara lediga
allihopa!

Söndagen för mig började med en sovmorgon till 08 (jo, det är 
sovmorgon det;)
innan D väckte mig med att våra fina Holmfrid
grannar ville bjuda oss på lite lyxig americano breakfast. Sånt
tackar man inte nej till nä. Äggröra, bacon, kaffe och juice till
rostat bröd och nybakta chokladmuffins. Jag kan komma på bra
många sämre sätt att starta dagen, måste jag säga!

Efter lyxfrukosten packade vi in oss i bilen och drog innåt mot
landet där vi blev bjudna på lax och potatis och gräddtårta av
min kära far som nyligen gått och blivit ett helt år äldre.
(Alla minus Ozzy då som hellre stannade hemma för att gå på sin
hockeyträning...och liite tur var väl det då vi fortfarande inte
ryms hela familjen i bilen, lite white trash varning sisådär;).
Större delen av dagen spenderade vi i Ljuså i olika ligglägen
i världens absolut skönaste kökssoffa med matkoma deluxe,
men då vi slutligen samlat våra krafter så lyckades jag övertala
D att svänga förbi Rusta en snabbis på vägen hem för att titta
på ett par jättesnygga (och helt okej billiga) tapeter jag tidigare
hittat där och de kommer verkligen att bli skitsnygga som fond-
vägg i Ozzys rum. Plockade även på oss denna vita snygga och
framförallt välbehövliga sak påväg till kassan;

                  
Bild från Rusta


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå jag har spanat på de där pulversläckarna hur länge som helst. Låter ju helsjukt ju. Men de är så snygga. Iaf om man jämför med de där röda fula sakerna. Vill ha! :)

2011-03-15 @ 15:37:51
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0