Love hurts

Iallafall ibland.

Igår fick jag då mig en väldigt osnygg fläskläpp via klassikern 
"bångstyriga-barn-som-kastar-bak-huvudet- vid-väldigt-
oberäkneliga-tillfällen-samtidigt-som-man-försöker-klä-på-dom".

Ont som F-N gjorde det men det var ändå stackars Astrid som
började gråta sen när hon såg hur ont det gjorde på mig... eller
framförallt för att det kom en liten droppe blood då - magiska
tecknet på skadad.

Som tur gick den ner till mindre diskret bara efter någon timme,
men fortfarande lagomt kul då vi precis var påväg till ishallen. 
-Men titta! Nu får du allt vara extra snäll mot mig nu annars
kanske jag säger till folk att det är du som har pucklat på mig!
hotade jag D som givetvis skadegladgarvade gott åt min krigs-
skada.
 

Vem behöver restylane då man har småbarn!?

Kommentarer
Postat av: Tana

Snyggt! Angelina Jolie släng dig i väggen ;)

2011-03-21 @ 12:44:18
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Caroline

OMG, det där var ingen dålig fläskläpp! Det måste verkligen ha gjort skitont rent utsagt.



Vad snygg du är!! Du ser ju så ung och fräsch ut och du har fyra barn! Jag ser och känner mig väldigt sliten och jag har bara två varav den ena inte ens han röra sig ännu. Jag är mäkta imponerad!



Kram

2011-03-21 @ 13:19:57
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Linda m 3

Aaaaaj!

2011-03-21 @ 15:54:30
Postat av: Sofia-mamma till Vilja född med läpp och käkspalt

hoho,ja den var ju inte liten direkt! :P

2011-03-21 @ 16:03:11
URL: http://underbaravilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0