Älskade onge!

Ska jag säga att sedan hockeyn slutade... eller sedan D och O
slutade hockeyn i förra helgen, så har vi helt plötsligt fått oss en
helt ny unge här hemma! En jätteGLAD och jätteSNÄLL, TREVLIG 
och oerhört GULLIG och fruktansvärt SÖT en!
Vad tusan ska man dra för slutsatser av det?!?
... förutom att ett eventuellt lagbyte nästa år till nya och
framförallt gladare tränare definitivt inte känns helt uteslutet!:P
Och nej, jag hade inte kunnat bry mig mindre över vinster och
förluster, jag trodde att hela grejjen med hockey var att det
var meningen att vara roligt! Men nä, tydligen inte.

D är ute och rumlar runt med kompisar till hockey och öl och lär
säkerligen inte dyka upp förrän sent, Frida är bortlånad och ska
hämtas hem först imorgon efter sista basketmatcherna så kvar
är jag med världens absolut finaste Ozzy och ska se på film och
ha myskväll så fort trollungarna gått och lagt sig.






Finaste storebror har varit ute och byggt koja till
alla sina älskade snorunge-syskon♥

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är ju inte meningen att barnen ska byta lag, det är de som tränat våra älskade juveler som inte platsar för den roll dom åtagit sig. Ändring måste ske på den fronten.

2011-03-27 @ 08:55:44
URL: http://chriby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0