Lego Love

Pengar är till för att spenderas. Så efter att ha fått första lönen på ett ganska bra tag så slog jag på stort och beställde äntligen de supercoola och supersnygga stora legoklossförvaringslådorna som jag gått och suktat och trånat efter ett ganska bra tag sedan jag såg dem för första gången. Jag skulle kunna låtsas att jag beställde dem till barnen - men helt ärligt så beställde jag dem mest bara till MIG... men barnen kan ju få låna dem då de numera ingår i deras inredning!;)

Hade tänkt fota lite snyggare bilder i en "fejkstädad" omgivning;), men nu då Astrid och Hildling precis gått och lagt sig och jag tänkte passa på att röjja upp lite så har istället Fridan och Lollo hunnit med att snotta lådorna in till sig tillsammans med en massa låtsasmat, så det får kanske bli en annan dag.

Men alltså, de är inte bara väldigt snygga att titta på, de är tydligen också väldigt roliga att leka med! Det hade jag nästan inte räknat med!




Frida och Astrid leker affär.
-Vad får det lov att vara?




Hilding har byggt en trappa... eller en häst... eller något annat. Med honom och språket är det lite svårt att avgöra!;)

Kommentarer
Postat av: Tana

Snygga!!

2011-06-03 @ 07:03:28
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Lena -Chokladmamman

Jag har också gått och suktat efter de där. De är ju så snygga.

2011-06-03 @ 08:52:43
URL: http://chokladmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0