Driving miss Daisy

Jag har varit på min första körlektion på körskolan idag,
jag överlevde och ingen annan dog heller så jag är nöjd.
D har sagt upp sig från sin ledarroll i Ozzys hockeylag
rätt så nyligen så nu går han mest omkring och surar
och deppar över det när han är hemma. Jag har frågat
när han tänker bli normal och rolig igen men det skulle
nog tydligen dröja hela veckan, minst. Personligen
tycker jag att det är riktigt nice att han numera inte
spenderar nästan ALL sin lediga tid i en (tänkte nästan
skriva tråkig) ishall, men det är väl en smaksak! Ishall 
var det iaf idag så jag och Fridan har passat på att äta
en riktigt gomiddag (i våran ensamhet på endast fyra;)
och sen har Frida precis bakat en kaka.

Hilding kör en Vilding och bökar fortfarande runt i sin
säng här brevid mig trots att de i vanliga fall brukar
somna lätt som en plätt redan vid 18.30-19.00 bägge
små.


... säkert bara för att han vet att jag ska gå och
äta kaka så fort som han sluter sina vackra blå.
Cause i´m gonna!

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig du är som börjat kämpa på med körkortet.

Rätt vad det e så är det klappat & klart!

F-n vad grymt!:)

Jag önskar jag också skulle kunna få tummen ur och börja. Hade ju varit underbart att ha, men fy så läskigt att ta ju;p

2011-01-18 @ 22:33:00
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Marie

Coolt att du börjat med körkortet nu! Att ta det när man blir 18 är ju ingenting, men jag är skitimpad av alla som tar det senare i livet, för jag veeeeeet att jag aldrig, någonsin skulle orka göra det. :)

2011-01-19 @ 06:49:20
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Christina

Näe jag tycker det är tråkigt att D sagt upp sin ledarroll. Vi vill ju ha han som ledare för våra barn. Där emot är det en annan som borde verkligen gå från hockeylaget....du har säker hört vem vi alla tycker.

2011-01-19 @ 07:04:22
URL: http://chriby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0