I´m an old lady you see

Idag har vi kört basket i Gammalstan för hela slanten, alla
utom Ozzy som fortsätter att envisas med sin hockey.
Tre basketmatcher, två koppar kaffe, en hamburgare och
en trevlig promenad i kyrkbyn senare så känner jag mig 
lätt däckad och i behov av en energidryck (eller tre), trots
att jag bara varit åskadare till samtliga matcher... så
mycket åskådare man nu hinner med att vara med en
2-åring och en 1-åring bland sina käraste "ägodelar".
"Alla" verkar dock inte riktigt lika energislukade så i viss
hemlighet har jag redan nu startat nedräkningen till
klockan 19.00 då jag planerar att med lite tur kunna
plocka fram och fortsätta på mitt nya old-lady-kvällsnöje,
nämligen korsstygnsbroderi!


Inte helt stilla x2 behöver iallafall aldrig ha tråkigt
på storasysters basket.

Kommentarer
Postat av: Marie

Det förklarar varför det var fullt på parkeringen utanför sporthallen idag. ;)

2011-01-23 @ 18:02:34
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Ingela

Helt kul med broderi! :D

2011-01-23 @ 18:04:08
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den där sporthallen tog visst knäcken på mig med. Inga problem att somna igår ;)

2011-01-24 @ 11:51:28
Postat av: Tre ungar och bebis i magen.

Haha! Fullt upp förstår jag:) Härligt!

Jag länkar dig från min sida. Hoppas det går bra:)

Kram.

2011-01-24 @ 12:09:33
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0