Pakeeet!

Det kom ett paket med posten igår och enda sedan jag
upptäckte det så har jag gått sådär och pillat lite på
det i smyg. Jag vill öppna det nu, nu, NU!
Men sedan bestämde jag mig för om jag håller mig fram
till midnatt i natt så kan jag ju faktiskt öppna det utan att
fuska, för då fyller jag faktiskt år!


Paket från fina syster♥

Jag insåg även nyligen att jag gått omkring och ljugit
en smula för folk som frågat om min ålder (jo det
händer faktiskt ibland)
då jag själv fick för mig att jag
var 32... men se, det fyller jag ju först imorgon, döhh!
så uppenbarligen har jag gått och varit 31 hela det
senaste året! Men i mitt försvar så känns allt mellan
30+ och 35 som shitthesame. 40 känns inte alls särskilt
gammalt längre heller (vilket borde tyda på att jag
verkligen börjar bli gammal på allvar)
men å andra
sidan, å-aldrig-i-helvete att jag skulle vilja fylla 16
igen!

30+ känns alltså helt okej.
(Även om det känns lite trist att behöva gå och vara
32 år IGEN, jag kanske fortsätter att runda uppåt och
säger att jag blir 33 år istället!;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha! a men det är lite shitthesame;)

Ålder är bara en siffra!:)



Jag brukar göra likadant när det kommer paket till mig på posten, först fingra på det x antal gånger

(Koray brukar påpeka att jag är värre än ett litet barn;) Sedan vänta till klockan 24.00

så känns det helt ok att öppna!;)

2011-01-05 @ 13:22:20
URL: http://maryworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, ja jag får då alltid tänka efter när nån undrar hur gammal jag är och säger ofta fel, men det är väl inte så noga längre. När man passerat 30 känns det som att det kvittar och jag är inte alls särskilt rädd för vare sig 35 eller 40. Mycket hellre det än 16 igen :)

2011-01-05 @ 14:52:05
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Marie

Men grattis då, oavsett ålder. :D

2011-01-05 @ 15:17:26
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Smulan

Det är verkligen shit-the-same. Va fan liksom. Själv svarar jag fortfarande 28 när någon får för sig att fråga ;)

Postat av: Jenny

Grattis på födelsedagen nu när det är den 6:e och hoppas ni har det bra på relaxen :)

2011-01-06 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0