Januari

Nytt år.
Tvåtusenelva.
Tjugohundraelva.

Måndag imorgon, Daniel börjar jobba igen efter jul-
ledigheten och själv måste jag börja ta tag i hela
sökaefterjobbgrejjen.
Bläääh!... gånger två.

Jobbångesten börjar göra sig lite smått påmind. Inte
det att jag egentligen har någonting emot att jobba,
oftast brukar det vara rätt roligt och jag är inte särskilt  
"kräsen" och brukar trivas rätt bra med det mesta.
Men speciellt sugen på att hoppa runt som spring-
vikarie som jag gjorde innan Astrid föddes är jag dock
inte, speciellt med tanke på att det verkar dröja
ungefär en halv evighet (eller snäppet längre) innan
det ger något mer långsiktigt. Men åh så tragiskt.
Vi har precis bestämt att Hilding ska få börja förskola
från och med mars, så jag hoppas lite på att något
fantastiskt till eller innan dess! Yes please!

2011 kommer att bli ett bra år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0