Walk the line

Ja men shit så jag har rört på benen på senast.
I måndags promenerade jag och Lisa med syskonvagnarna fulla i barn till öppna förskolan på Örnäset tur och retur (med ett litet depåstop på Holms för inköp av semlor, men ändå;). Igår promenerade vi in till stan, dock med singelbarn i vagnarna (tack underbara förskola) och jag snikfikade med Lisas mammor och hann med en snabb strosning på stan innan vi promenerade hem igen och hämtade upp de stora från dagis.


Hilding sover inte mer än absolut nödvändigt i vagnen så ungefär
nästan hemma fick han nog och sa ifrån på skarpen så hem från
dagis fick han köra bob.


För att inte råka bli allt för nyttig tyckte jag därför att det räckte med en snabb promenad upp till Ica via kolonilotterna imorse efter att vi lämnat av Astrid på dagisgården. Köpte en o-lågenergilampa till köket då våran dimmer i kombination med vanliga lågenergilampor ger mig lätt epilepsi. Råkade även samtidigt plocka på mig en förpackning AfterEight, och gode goda de är att äta till mitt underbara AfterEight-te! Hilding sover sedan en liten stund tillbaka och jag roar mig med att försöka göra absolut så lite som möjligtvis går.


Kommentarer
Postat av: Lisa

en sån förmiddag lät ju inte helt fel. Själv har jag en kall kopp te på bordet brevid mig och den smarriga lindhs hallonchokladkakan som david köpte åt mig igår har inte hittat sin väg från kylen än och i famnen har jag en smått missnöjd liten Helge. Och ja just det...min morgon började redan 05. Så mycket blev det med min lugna sköna dag här hemma. Hädanefter ska jag minsann strunta i lugna sköna innedagar och satsa på fler stansbesök, promenader, turer till öppna försolan och liknande. Klart trevligare.

2011-02-02 @ 11:53:04
Postat av: Lotta & Joel

Härligt med promenader ;)... semlor lät inte helt fel och inte heller after eight (japps är sötsugen ;) ) Herregud vilken stor kille han har blivit :)

2011-02-02 @ 21:57:27
URL: http://bergstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0