Sauna

Oh yes, jag är botad. Från att ha gått omkring på alvedon och mest mått ganska pissigt större delen av dagen igår så har jag idag mått alldeles strålande!

Tog en varm dusch efter att jag lagt barnen igårkväll och gick sen och satte mig i bastun ett bra tag med tända ljus och lite honungsört bastudoft, mmm... gjorde tydligen underverk. Eller så kan det även bero på att jag sedan gick direkt och lade mig och sov. Vad jag än har att tacka så känns det hursomhelst j*vligt bra!


Ja, t.om att jag slog på jättestort och drack mig säkert en halv öl (haha!)

Känner mig som en helt ny människa.
Fit for fight... och fit for kids!;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Bastu kan göra underverk!

2011-02-24 @ 19:20:49
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Anna F

Blir tokigt avis på att ni har bastu.. Längtar tills våran är klar..

2011-02-24 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0