I´m not a Robot

Men jag gillar robotar.
En liten ask med massor av små roliga pappersrobotar som man
enkelt bygger ihop sjäv från Barnvänligt har roat mig och Frida en
hel del. Astrid har mördat några men för 59kr känns det inte som
världens undergång. 






Vin och lyxig choklad till D i present från våra underbara grannar
som tack för att deras son ofta får hänga med i bilen till och från
alla miljoner hockeyträningar. Tackdetsamma kan vi väl bara
svara då de är precis lika givmilda tillbaka:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå kul med robotar! Alice skulle nog älska att få pyssla lite med "bobot" och förmodligen även mörda dem sen också haha.



Och ja kissvatten med lite badolja i också är säkert smaskens haha.

2011-02-10 @ 18:49:05
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Haha, det där med kissvatten och badolja här ovan lät.... ....intressant....!;)



Barnvänligt har ju så fantastiskt mycket roligt. Jag blir ha galen när jag klickar in där. Får. Inte. Klicka. Nu.



Kram

2011-02-10 @ 20:51:10
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0