Äntligen Odda!

Äntligen står nu Odda-byrån snygg i min hall, i sällskap av en liten mini-Batman från ett slaktat gammalt kartongspel som jag hittade när jag rensade upp i Ozzys rum efter tapetseringen. 



En dyna klätt i något snyggt tyg saknas bara på bänk/byrån och sen har jag klickat hem två gula krokar från Favoritsaker som jag väntar på. På den pyttelilla bit vägg som fortfarande finns kvar ledig tänkte jag nämligen sätta upp krokar i mini-nivå som även en inte allför lång Hinni kan nå att hänga upp någonting på.

Andra bilder på hallen just nu;




Småskabbiga garderoben som får lov att funka tills den dör ändå då den "sitter fast" i golvet, som förövrigt inte ät allt för vackert - men fungerande.

Kommentarer
Postat av: Tana

Nu har du fått det riktigt snyggt i hallen :)

2011-04-26 @ 15:53:08
URL: http://lifeoftana.blogg.se/
Postat av: Malin

Hittade dem hos Ellos av alla ställen och kunde inte stå emot längre. Av någon konstig anledning har jag snålat in på att köpa något så viktigt som nya kaffemuggar som ju egentligen är bland det viktigaste man behöver som mammaledig ;)



Snyggt det blev i hallen!! Vill också ha en snygg hall med ordning och reda och bra förvaring. Jaja, nån gång ska väl det också hända :)

2011-04-26 @ 20:11:14
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0