Påskigt

... eller bara färgglatt.


Påskblomma, påskfjädrar och påskservetter,
och så ett par jättefina ljusstakar från Lagerhaus.


Kostar bara 19kr styck och funkar för både värmeljus
och "vanliga" ljus. Me like!


En härlig och lite färggladare kökshanduk från Hemtex har
även fått komma upp och vårpimpa köket lite.

Sen var tanken även att jag skulle fixa oss lite påskris när vi
ändå varit ute en massa idag, men jag insåg ganska nyss när
vi kom hem efter en supergod påskmiddag att jag fortfarande
har en sekatör nerstoppad i ena jackfickan men väldigt lite
påskris i mina ägor... så det får bli imorgon istället.  

Googlade på när barnen brukar få påskägg och lärde mig då
att det är på påskafton, så då vet jag det också (vad gjorde
man innan google egentligen?!?)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättefint! har för mig att ljusstakarna funkar som äggkoppar också!

2011-04-22 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0