Flower power

Var in på Claes Ohlsson idag efter min körlektion (stadkörning, ojoj) för att köpa gipsexpanders (såg väldigt mycket ut som ett snuskigt ord när man skrev ihop det sådär, haha!) till tavellisten som satt så fint ovanför Hildings spjälsäng tills han blev stor nog att ställa sig upp och slita ner den. Nu ska den upp igen.

Ut kom jag även med en snygg limegrön "kräkhink" i modell lite mindre (man KAN inte ha för många kräkhinkar har jag fått lära mig den hårda vägen det senaste året), två nya cykellås (kan man heller inte ha för många av då vissa i familjen verkar tappar bort sina mest hela tiden) och en knallgul underbar diskborsteblomma.


59kr och helt klart nödvändig även den;)


Påskig, färgglad och alldeles underbar.

Ja, och sen avslutade jag stadsbesöket med ta bussen hem för en guldtia, ungdomlig som man är!;)

Slänger också in en bild på de underbara storlarna som min fina mamma♥ fyndat åt mig på återvinningen.


40kr styck, kommer att bli skitfina i köket. I just know it!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0