En Dymo

Jag vill ha en dymo.
Jag behöver en dymo.

Jo, det är faktiskt sant. Tänk bara så fin ordning och reda man skulle
kunna skaffa sig med en hel massa finemangig och uppmärkt förvaring.
(Ja men det är väl klart att allt stök bara skulle fixa sig av sig själv om
jag bara ägde mig en dyno! Döhhh!;)



Ozzy har sedan tidigare två fina förvaringsburkar ala en gammal
konservburk med persikohalvor och en burk fruktcocktail i sitt rum.
Tänk så fint en Dyno hade kunnat märka upp dem så att han vetat
vad han ska stoppa i burkarna.

Hade jag haft en dymo nu hade jag lätt märkt upp dem med
"saker och ting" och "pisskopp" och sedan väntat för att se hur
länge det möjligtvis skulle kunna ta innan han (eventuellt)
uppmärksammat det.
Höhöhö, mycket roar små!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0